Tolftemarstvåtusentolv.

Idag är det vår väder! 
Hur skönt som helst :). Nu dröjer det nog inte länge tills all snö är helt puts väck och man sitter i solen mot en vägg med en glass eller kanske med en kopp kaffe till och med och njuter!

Det är just vid denna tid när alla människor spricker av bubblande glädje över att att få slänga av sig alla jobbiga lager kläder och tar på sig kjolar, skinnjackor och dylikt för att sedan få ett resultat som kallas förkylning som får dom hamna i ett dunkel igen och en ovisshet om när man blir frisk igen.
Som jag.
Fast jag har inte blivit sjuk. än. *pepparpeppar*

Även inspirationen kryper på mig som ett litet spöke!
Känner att vinterns trista dagar är över och att livet börjar visa sitt rätta jag igen.
Därför bjuder jag på en gammal vårbild!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback